dinsdag 23 maart 2010

Luna is 10!

16 maart 2000. Die dag werd onze tweede dochter geboren. Zo blij dat we waren! Een zusje voor haar zusje, super. Luna is een heel fijne dochter, een leuke vriendin en een toffe zus. Ze heeft temperament en een duidelijke mening over alles en nog wat. Luna weet wat ze wil en vooral wat ze niet wil. En ze weet ook perfect hoe het te krijgen :-). 10 jaar later zijn we intussen en dus tijd voor een super feestje. Zusje Rune is intussen uitgegroeid tot grote zus en organisatiewonder. Ik moest bijgevolg enkel mijn telefoonnummer op de uitnodiging zetten voor de RSVP's (die van haar heb ik er toch maar afgehaald :-)). Ze had alles tot in de puntjes voorbereid, van boodschappenlijstjes tot schattenkaart en ballonnen met opdrachten erin. Toch wel handig en leuk. Ik heb me dus beperkt tot foto's maken en toezicht houden. In de namiddag kregen we 11 vriendinnetjes van Luna over de vloer en er bleven nadien nog 3 meisjes slapen. Het begon met haar-kleuringen en dan werd er gezwommen en gespeeld. Ze gingen een schattenjacht doen en met bloem en water spelen. Altijd een succes! Er werd taart gegeten, trampoline gesprongen en heel veel gegild en geroepen, echt op z'n 'meisjes'. 's Avonds werd er zelf pizza gemaakt en keken ze naar een film, met popcorn en al. De sleepover was iets minder succesvol, in de zin dat ik om 1u heb moeten ingrijpen en de meisjes moest splitsen. Als het de spuigaten uitloopt, grijpt moeder in...maar ik veronderstel dat ze het allemaal achteraf wel leuk genoeg vonden.
En Luna is uitermate tevreden met de cadeautjes. Vooral de 'rip-stick' blijkt een groot succes :-)




1 opmerking:

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne