dinsdag 12 januari 2010

Voornemens

Ha! Voornemens. Wat doen we daarmee? Ik alvast niet veel, ik heb intussen geleerd om ze stilletjes te maken en niet te grabbel te gooien. Want meestal komt er toch niets van :-)

Maar eentje wil ik hier wel bekendmaken: terug meer bloggen. Het wordt voor ons een spannend jaar, met grote gebeurtenissen en beslissingen. Misschien dus toch een goed idee om het allemaal een beetje bij te houden. Voor later.

Morgen begin ik alvast met een fotoreeks over Fraser Island, waar we in november waren. Volgen ook nog: een verslagje van onze 'grote vakantie'. Die overigens weer eens heel wat mooie plaatjes heeft opgeleverd. Ik laat u de mooiste wel zien.

Voor nu: groeten!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook alles van mijn site in plakboeken met foto's erbij. Een mooi aandenken, wel veel werk, loop nu een half jaar achter denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Anne,
    Ik hoorde net dat 4 van de 5 goede voornemens van de mensen al weer gestrand waren, die van jou ook???

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne