woensdag 15 augustus 2007

Wat een geschenk!

Als je ver weg van familie en vrienden woont, in een andere tijdzone en een ander seizoen, is post, email of een reactie op deze -overigens voor velen, uiterst oninteressante blog- een essentie voor je bestaan!
Het geeft een heeeel goed gevoel, het laat je weten dat je niet vergeten bent, dat mensen nog altijd aan je denken.
En soms, als ik alleen in huis rondloop en mijn kleine familie hier, haar ding doet overdag, dan heb ik echt behoefte aan mails en berichtjes en wat nog al. De blog is een heel leuk ding om te doen, het is echt verslavend. Je weet dat sommige mensen het elke dag lezen en je wil hen zeker niet teleurstellen. Maar het jammere is, dat je niet weet wie precies de blog leest. Het is 1-richtingsverkeer. Soms heb ik daar problemen mee en aan de andere kant, begrijp ik het wel. Hmmm....
Maar goed, dit was even niet ter zake.


Daarom: bedankt aan iedereen die stuurt, mailt, reageert!

En heel erg bedankt aan opa en mamy, moeke en opa voor het geweldige pak dat we gisteren van jullie kregen! We hebben weer leesvoer voor de komende weken en de kinderen waren uitermate in de wolken met hun TV-voer! Dikke kus.

8 opmerkingen:

  1. Beste Anne,
    Ik weet niet eens of het hier is dat ik moet reageren,maar ik wil toch duidelijk zeggen dat wij trouwe lezers zijn van je al even trouwe blogs.Ze brengen jullie wat
    dichter bij ons en houden ons op een leuke manier op de hoogte.Stop er aub niet mee!
    Groetjes
    Opa en Mamy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anne,

    ik ben jullie blog beginnen lezen sinds Tom, Hilde & co de link op hun blog zetten en sindsdien kom ik dagelijks een keer kijken.
    Is nl heel leuk om verhalen en ervaringen van andere Vlamingen down under te lezen.
    Bij ons is het binnen 2,5 maanden zover; dan komen we jullie ginder beneden vervoegen, maar dan wel in Melbourne.
    Anyway, blijf zeker schrijven. Het wordt met plezier gelezen!

    groetjes,
    An (B), Steve (GB) & Tomas (50/50)
    www.anstevetomas.blogspot.com (totnutoe iets minder spectaculaire avonturen dan bij jullie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...of belt ;-).
    Helemaal mee akkoord, trouwens. Laura en Oscar gaan steeds door het lint als er een felgekleurde omslag in de brievenbus zit. Er wordt voor gevochten als voor de korst van 't brood vroeger...

    Dikke zoen vanuit Sissach,
    Broer & co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijd om te ontlurken (zie mijn blog). Ik lees je blog met veel plezier. En dat van die koffie staat dat nog?
    Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon blijven doorgaan anne!!!!

    groetjes van ons Mare aan Senne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anne,

    Ik heb jullie blog ontdekt via Hilde, Tom en Co.
    Knap hoe je't daar allemaal doet! En ik kan je reactie best indenken, leesvoer van je home-front is wel aangenaam wanneer je alleen in je huis rondloopt.
    Hoe gaat het trouwens? Ben je goed geacclimatiseerd?
    Wij zijn momenteel wachtende partij ... Buysse Immigration heeft ons dossier 6 weken geleden doorgestuurd voor een 'final approval". Tenminste, dat hopen we.

    Hou je goed en ik blijf lezen hoor!
    Vele groetjes,
    Tinne

    http://www.hoplahoplahopla.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anne,

    Wij kennen elkaar niet maar ik lees jullie blog al een tijdje. Ik loop zelf al een tijdje rond met het idee om te emigreren, en deze blog is dan ook zéér interessant om te lezen. Alles wat er aan vooraf gaat, de aanpassingen, etc.

    Keep up the good work!

    Groetjes,
    Yannick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een beetje laat, maar toch nog een commentaarke vanuit het Westen van Sydney. Die HUMO's zien er schitterend uit!!! Al een tijdje geleden dat we dat nog hebben gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne