dinsdag 30 september 2008

Ziezo

De eerste werkdag zit erop en het is allemaal goed meegevallen. Ik ben eigenlijk druk bezig geweest om alles in orde te maken: auto halen, veiligheids-snelcursus volgen, boodschappen doen... En ik was op een vlotte 40 minuten terug thuis 's avonds. Dat zal allemaal dus wel in orde komen.

Vorige weekend was het weer een lekker weertje en daar hebben we dan ook deftig van geprofiteerd: zaterdag in de namiddag even naar Whale Beach en zondagmorgen waren we om 8u al op stap met Jacquay en Bruce en Cameron en Chloe voor een stevige ochtendwandeling (8 km) naar Bobbin Head. En om 11u30 waren we weer thuis. 's Avonds mochten we dan bij Hans en Babs gaan BBQ-en, altijd geslaagd!

En nu is het schoolvakantie, gisteren hebben de kinderen een dag doorgebracht in YMCA en ook dat viel in de smaak. Vandaag zijn we gaan zwemmen met de mama en broer en zus van Jessica en nu ga ik alles beginnen klaarzetten voor onze kampeertrip van volgend weekend. Mijn dagen zullen vanaf nu behoorlijk gevuld zijn... geen tijd meer voor gelanterfanter enzo.
Hmmmm.

1 opmerking:

  1. Hmmm, een vertwijfelde hmm of een hmmm-ik-ben-blij-dat-ik-veel-om-handen-heb-hmmm?
    Alvast veel plezier en warme en droge nachten op je kampeertrip!

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne