vrijdag 27 maart 2009

Mij heldinnen



Op weg naar de tandarts 'botste' ik vanmiddag op mijn kledingsgoeroes Trinny en Susannah. Ze waren in Hornsby shopping mall Australië aan het herkleden en geloof me, ze zouden hier kunnen komen wonen. Huilen met de pet op, dat is shoppen hier.
Heel af en toe vind ik iets naar mijn smaak, in de outlet shop van Esprit! En dan nog...
Alles is lelijk: de snit, de kleuren, de prints... gelukkig moeten de kinderen uniformen dragen, daar blijven we van gespaard, want kindermode is nog erger.

Ik heb dus genoten van wat ik nog heb kunnen meepikken van de show, jammer genoeg zat ik in de tandarts-stoel terwijl ze dames kozen om te restylen. Maar ik heb toch wat foto's kunnen nemen!

3 opmerkingen:

  1. maar zusje, je zou eens moeten komen kijken naar de mode voor de kindjes in Zwitserland. Dat is huilen met de skibril aan, en vooral, SCHTRUMPHOSEN. ttz. the good ol' collants die te pas en te onpas ipv een broek worden gebruikt... hééééél erg....

    broer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met je eens Anne, ik vind de mode hier ook om te huilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik huil vlijtig mee. Je moet eens proberen om voor een tweejarig meisje iets te vinden dat NIET roze is of vol bloemetjes en vlindertjes (om nog maar te zwijgen van glitter) staat. En helaas is ze nog een beetje jong voor een schooluniform, 't zou nochtans handig zijn...

    Nele in Toowoomba

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne