woensdag 1 april 2009

Ken je deze nog?

Martin Brozius is niet meer...

3 opmerkingen:

  1. Dag Anne,
    Wist je dat hij zó recent was overleden, vorige week?
    Goh, nu ik de filmpjes bekijk, en artikels in de Nederlandse kranten, komt het allemaal terug. Blijkbaar is het hem na "Ren je rot" niet meer zo goed vergaan.
    Ik herinnerde me ook niet meer dat hij ook in "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?" zat. Dat was ook een van mijn lievelingsprogramma's.
    groetjes,
    inn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Anne,
    Dat een Belgische mij (een hollandse), in Australie moet vertellen....
    Ik heb het nieuws gemist.
    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allez jong, zitten wij daar dit weekend nog mee te lachen....
    Het komt wel allemaal terug als ik het filmpje zie : het draaien van de bordjes, de ballen, etc...
    groetjes
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne