woensdag 12 december 2007

90

Percent.
Dat is wat Filip behaalde op zijn examen. Een puike prestatie, voorwaar, goed gedaan van mijn hubbie. Overigens is daarmee de standaard gezet op kantoor. De collega's mogen nu niet onderdoen... Ik ben benieuwd wat zij ervan gaan bakken...
Gisteren ben ik dan ook nog even gaan polsen bij de nieuwe juf van Luna en inderdaad, het is een ouw trees die aan het uitbollen is en die ze ergens hebben opgediept om de vervangingen te doen. Ik heb niets tegen oudere dames, laat dat duidelijk zijn, maar in dit geval denk ik dat het mens zich beter concentreert op nooit-gedane-zaken-in het-leven-en-nu-is-de-moment-aangebroken en kleinkinderen waar ze haar gezag kan op botvieren. Gelukkig heb ik Luna kunnen overtuigen om toch nog naar school te gaan die laatste dagen en hoewel ze 's morgens zegt niet te willen, kan ik haar al tellend (nog 4 dagen en twee uur) de klas in krijgen.
Amaai, dit had ik niet verwacht en zal ik ten gepasten tijde aan de directeur laten verstaan. Ongehoord!

3 opmerkingen:

  1. Kwestie van de poll een handje toe te steken, licht eens een tipje van de sluier. Over wat ging het examen van Fil? FF checken of die 90% verdiend is ;-).

    M jr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Michel:
    Alcatel-Lucent Scalable IP Networks...

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne