woensdag 12 december 2007

Noord-Zuid ontmoeting

Nog 2 dagen voor Maaike defintief vertrekt. Nog een week voor wij vertrekken, tijdelijk dan. Nog 9 dagen voor Henriette definitief vertrekt. Het is de week van het afscheid, verdikke. En dat vinden we NIET leuk! Maar om onszelf dan maar wat te troosten, houden we www-feestjes (wie kan het raden?) en dat vinden we WEL leuk... Gisteren hielden we een lunch party hier bij ons. Eveline, Henriette, Wikke (mijn Nederlandse vriendjes, Marike en Marielle konden er niet bij zijn) en Cathy, Inn, Dominique (die in januari terug naar ons Belgenland verhuist), Veronique en ik (de Vlaamse ploeg). Maaike moest afbellen wegens een zieke dochter. Geweldige Noord-Zuid besprekingen, reflecties over een leven Down Under, en zoooo gezellig!
Volgend jaar nog meer van dat, om ons te troosten bij al dat gemis... En dan moet ik met m'n kop erbij blijven en een foto nemen, zoals een attente fotograaf betaamt...

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook geen moment aan gedacht, ik had het fototoestel wel bij me. Bedankt voor de heerlijke lunch, ik zal je gezelligheid gaan missen!
    liefs Henriette

    ps het is je gelukt he! De Belgen waren in de meerderheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja er komt een tijd van komen, en er komt een tijd van gaan. Alhoewel het altijd afscheid prikkels weer met zich mee brengt.Maak er nog maar een fijne tijd er van.

    http://iblogurt.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was bere gezellig! Dank je wel voor je goede zorgen! En afscheid.... zal het ooit wennen?
    Jullie hele fijne feestdagen in het Belgische en een heel mooi 2008!

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne