donderdag 11 februari 2010

Bergop

Elke morgen fiets ik samen met de kinderen naar school en daarna door naar de bushalte. In het begin deed ik dat te voet, dat kostte mij een half uur. Met de fiets gaat het uiteraard iets vlugger. Luna mag nu alleen met de fiets (vanaf year 5, hoewel niemand dat hier doet en de ouders rustig voor taxi spelen, hoewel ze maar op 200m van school wonen en het buiten 25 graden is) en Senne rijdt mee met mij. Rune neemt de bus, haar school is iets verder.

En ja hoor, gisterenmorgen ben ik de hele helling opgefietst! Een volle km bergop, met het eerste stukje serieus naar boven en vanaf dan vals plat!
En dat zonder achteraf van mijn stokje te gaan. Toegegeven, ik heb wat moeten uitpuffen en mijn benen hadden serieus de bibber. Maar ik was toch fier op mezelf :-).
Vanmorgen is het niet gelukt. De zon scheen recht in mijn ogen en het was al te warm...
Maar volgende week proberen we opnieuw :-)

Dit is het bergske op:

View Larger Map

HA!

1 opmerking:

  1. Knap!

    Hoe bedoel je dat pas vanaf year 5 de kinderen alleen mogen fietsen?

    Als je terugkomt, zal je de muur van Geraardsbergen kunnen opfietsen;-)

    kusjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne