maandag 10 november 2008

Ik heb...

Er genoeg van!
Bijna 7 weken sukkel ik nu met een hoest (een goeie, zo, u weet wel) en hoofdpijn en oren-last en snottepieten in allerlei vormen en kleuren en opgezwollen klieren en overal zeer.
Al drie keer naar de dokter geweest, waarvan daarnet de laatste keer. Wij gaan hier naar een medisch centrum. Altijd een andere dokter. Dat is niet goed. De dokter is ook niet goed. Spreekt slecht Engels en dat heb ik niet graag als ik met een dokter spreek. Al 7 dagen neem ik antibiotica, en het is nog altijd niet beter. Nu moet ik een scan van mijn sinussen laten nemen. Ik heb er geen vertrouwen in. Zou ik dat nu doen of niet? Of gewoon morgen een andere dokter zoeken?
Een vod heeft er niets aan, vandaag.
En nu moet ik gaan koken.
Bah.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anne,

    Roland & Hanne sukkelen ook al een tijdje met een ozo vervelende hoest en andere vergelijkbare symptomen.

    Dokterbezoek maakt ons niets wijzer: virale infectie.

    De goeie oude trucs zijn hier van toepassing denk ik, zijnde op tijd gaan slapen en uitzieken ...

    Heb je al echinaccea geprobeerd? Pept je immuunsysteem tijdelijk op.

    Hopelijk ben je binnen 38 dagen terug gezond & wel zodat je volop kan genieten van het heerlijk belgisch bezoek.

    kusjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Troost je hier is het ook de ziekenboeg hoor al een tijdje en dat komt door de warmte;-( Verzorg je goed. Probeer een 'traitement' van 45 dagen van Ginseng. Versterkt je en kan geen kwaad als je dat samen neemt met andere medicatie.
    Veel sterkte wij vloeken hier ook maar met andere ziektes...

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne