maandag 3 november 2008

Terug van weggeweest

Het is maandagnamiddag. De meisjes zijn na twee weken weer naar school gegaan, met een hoop verhalen en enkele leuke ervaringen rijker. Filip is al vroeg vanmorgen gaan werken. En Senne en ik zijn vanmorgen naar de dokter getrokken voor een antibiotica-kuur en allerlei snuif-, drink- en gorgelmiddeltjes om onze ziekte te verjagen. Voor de rest hebben wij vandaag niet veel uitgehaald.
Gisterenavond zijn we weer in Sydney geland, moe, een beetje ziek, maar zo vol verwondering over de Ozzie pracht.

Ik zal het u allemaal vertellen, dames en heren, ik moet eerst door mijn uur film en mijn 1000 foto's. Ik moet alles weer op een rijtje zetten, in de juiste volgorde plaatsen en de correcte achtergrondinformatie opzoeken. Maar het komt, beloofd!
Nu ga ik nog een vuilste was ooit insteken en daarna een beetje liggen...

Vooruit, om jullie te doen watertanden: een foto als voorproefje.

2 opmerkingen:

  1. Amai, da's inderdaad om ons te doen watertanden. Práchtige familiefoto!
    Veel beterschap en tot gauw,
    inn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hè zo vroeg in de ochtend... maar zeer de moeite waard niet? Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    X Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne