woensdag 19 november 2008

Terug van de dokter

Blijkbaar heeft een mens 4 paar sinussen. Die van mij zijn allemaal ontstoken. Dat heeft een CT scan gisteren uitgewezen. En ik voel het ook.
Na bijna 2 maanden klachten mag ik dus spreken van een chronische sinusitis. Hoera.
Nu kan ik na mijn 10 dagen antibiotica van een maand geleden nog eens verder met een hele maand twee soorten antibiotica, neusspoelingen, gorgelen, een neusspary en eucalyptus-damp-inademingen. Een hele boterham en hopelijk helpt het, anders moet ik onder het mes en die idee zegt me niet zoveel...
Misschien ga ik toch nog even langs een homeopaat, voor ik de kuur begin...

1 opmerking:

  1. Verzorg je maar goed en je idee om langs te gaan bij anderen vind ik niet zo slecht. Probeer een operatie te vermijden indien mogelijk....

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne