donderdag 31 juli 2008

Uw wagen, uw vrijheid

Inderdaad: hoe erg het ook moge klinken, maar in mijn geval is het toch wel waar.

Ik had namelijk het ongelofelijke genoegen om gedurende een hele maand gratis over Inn haar wagen te beschikken, terwijl zij in ons Belgenland vertoefde. Waarvoor uiteraard mijn hartelijkste dankbetuigingen! (valt op haar knieën en buigt nederig)
Het was vakantie en tijdens de tweede week en ook erna, ben ik met de kinderen een aantal uitstapjes kunnen gaan doen, die zonder wagen onbegonnen werk zijn (later meer).

Boodschappen doen zonder te moeten nadenken of het wel in de fietszakken kan, iemand opzoeken die meer dan 2 km verder woont, een uitstapje naar de mall, op een kwartier naar de orthodontist, het lijken misschien allemaal luxe voordelen, maar in dit land van heuvels, een totaal gebrek aan fietspaden en een verschrikkelijk openbaar vervoersnetwerk, is een auto bijna een must...
Ik weet dat ik niet scoor bij de milieuactivisten onder u, het zij zo. Ik heb genoten!

En uiteraard, goed opgevoed zijnde, gaven wij Inn haar wagen vorige zondag terug, properkes, zonder deuken, in prima conditie en met een 500-tal km meer op de teller...

1 opmerking:

  1. Dag Anne,
    Ik lees je bericht nu pas. Nogmaals, het genoegen was geheel aan mijn kant. Ik heb er niets dan plezier aan gehad: mijn auto is properder teruggekomen dan hij vertrokken is én hij heeft nog een broodnodige onderhoudsbeurt gehad ook. Dus: wat mij betreft, voor herhaling vatbaar!
    Trouwens, ik vind de "blur" op de nummerplaat heel cool en professioneel!
    groetjes, inn

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne