donderdag 21 juni 2007

Grrrrr..

10 redenen om serieus te grommelen vandaag:

1. te laat opgestaan, midden in mijn droom gewekt door Rune met keelpijn, en ik ging net 5000 dollar winnen (kijk, de euro's zijn al weg:-))

2. Het was koud in huis

3. Luna op zoek naar schoen nr. 2, niet te vinden, dan maar met andere schoenen naar school na de nodige strubbelingen en behoorlijk te laat

4. Rune had keelpijn vanmorgen, ze heeft nu elke dag wel iets, ik moet eens op nader psychologisch onderzoek gaan

5. naar de tandarts geweest met Senne, 1 tand moet eruit, een andere heeft een (onzichtbaar) gaatje en moet gevuld worden. Enig probleem: mevrouw de tandarts wil het niet doen in wakkere toestand omdat Senne nog zo jong is en nog niet heel goed Engels verstaat. Oplossing: algemene verdoving, alles in 1 keer en gedaan ermee. Ik heb er wat problemen mee, ik ben niet gek op algemene verdovingen. Aan de andere kant wil ik niet riskeren dat hij een tand laat wegnemen en daarna niet mee terug wil voor het vullen van het gaatje... wat moet ik doen????

6. Senne wil niet meer naar school...

7. Ik moet vandaag ook naar de dokter en ik moet mijn afspraak afzeggen, want Senne is thuis...

8. Het huis is een ramp en ik heb gisteren wijn gemorst op mijn witte zetels ... rode wijn!

9. Straks komt er een vriendinnetje van Luna spelen en ik moet nog pannekoeken bakken

10. Mijn conditieplan is volledig in de vergetelheid geraakt... ik heb alles maar verplaatst naar volgende week...

En het is nog maar 11u!

GELUKKIG SCHIJNT DE ZON!






2 opmerkingen:

  1. Hier in het noordeljk halfrond is de zomer begonnen, heerlijk:-)maar het zou terug kouder weer worden ...

    Veel goeie moed met je conditieplan en je overtuigingskracht om Senne terug naar school te sturen.

    kusjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan niet alle dagen je geluksdag zijn. Hier volgen 10 oplossingen om de dag beter te eindigen dan hij begon:
    1. Aanvaard je rode kaart voor het te laat opstaan.
    2. Laat onze liefde jullie verwarmen, zo wordt het ook warmer in huis.
    3. Koop voor Luna een tweede paar schoenen, identiek aan het eerste...
    4. Bel es met Isis, wellicht is homeschooling de oplossing voor Rune?
    5. Wacht met Sennes tandjes tot er zich nog een paar andere kinderziektes aandienen, dan kan alles ineens geregeld worden.
    6. zie punt 4.
    7. Laat de dokter tot bij jullie komen en vraag of hij hout wil meebrengen voor de open haard.
    8. Koop voortaan rode zetels of drink wat minder.
    9. Laat Filip straks de pannenkoeken bakken als iedereen naar huis is na het verjaardagsfeestje.
    10. Conditieplanningen dienen - zoals alle planningen - continu aangepast te worden. Na de reiniging van je sofa zal je trouwens al heel wat fitter zijn.
    Nog een prettige dag!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne