maandag 18 juni 2007

Lap!

Daar gaan mijn goede voornemens!
Vandaag ging ik voor het eerst naar de fitness-club, kwestie van mijn conditie een beetje te verbeteren tegen december :-) (hard nodig!). Ik had een afspraak, ik ken de uren van de bus, kortom, ik was helemaal voorbereid. Maar als je drie kinderen hebt, is niets vanzelfsprekend...

Senne kloeg vorige week van tandpijn en de laatste dagen waren er momenten dat hij huilde van de pijn. (ook 's nachts, de laatste nachten waren dus niet zo geweldig). Dus ikke natuurlijk gebeld naar de tandarts en gisterenmorgen (zondag) om 9u konden we gaan. Daar bleek dat er een gaatje aan de zijkant van één van kiezen is ontstaan, dat waarschijnlijk niemand kon zien tijdens een controle. Maar nu is het bovenste stukje van die kies afgebroken en is er dus één groot gat... meteen antibiotica en er moesten foto's genomen worden. Maar dat bleek niet zo leuk voor Senne, dus zijn we doorverwezen naar een pediatrisch tandarts. Er zijn er twee in de buurt van Sydney. De eerste zit volgeboekt tot in augustus, de tweede is vandaag niet bereikbaar. Vandaag heb ik dus voorbehouden voor tandpijnbestrijding bij Senne.
Rune kloeg gisteren van buikpijn en krampen. Totale verstopping! Vandaag heb ik dus voorbehouden voor darmbehandelingen en voedselcontrole van Rune.
Luna is vanmorgen vrolijk opgestaan en flink naar school...

Mijn conditie blijft intussen achteruit gaan...

2 opmerkingen:

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne