vrijdag 12 augustus 2011

Dag 34: Middle Lagoon-Broome

Senne speurt de hele camping af, maar geen sandaal te vinden. Ik zal niet vertellen welke woorden ik allemaal (binnensmonds) gebruik. Dat betekent immers weer nieuwe sandalen zoeken en heel veel tijd om te shoppen hebben we niet.  Dorie.
Vandaag gaan we terug naar Broome. Met spijt in het hart wordt er ingepakt , we beseffen eens te meer dat we op sommige plaatsen echt wel wat meer tijd hadden willen doorbrengen. Maar onze tijd is beperkt, jammer. We stoppen onderweg terug in Beagle Bay, 60 km verder, de enige plaats in de buurt waar je kan tanken (en dan hebben we het over ongeveer 100 km omtrek). Tegelijk wil ik nog een kijkje gaan nemen op de plek waar we twee dagen eerder gepicknickt hebben en waar ik Senne het laatst met iets aan zijn voeten heb gezien. Wie weet... 

En ja, het geluk is aan mijn kant. Ongelooflijk maar waar, op het gras ligt een blauwe sandaal te wachten op een lift. Hij wordt met veel plezier verenigd met zijn tweelingbroer, gelukkig dat ik die nog niet had weggegooid…
Rond 16 u zijn we terug in Broome, op dezelfde camping, om het onszelf makkelijk te maken. Ons tentplekje is nu nog mooier gelegen, het uitzicht is onbetaalbaar. We douchen en maken ons voor het eerst in weken een beetje meer op. We hebben immers een tafel geboekt in een sjiek restaurant aan Cable Beach. Na al die tijd zelf koken aan een klein tafeltje op een klein gasvuurtje, doet dit wel eens deugd. We genieten met volle teugen van het lekkere eten, de omgeving, de lekkere temperaturen en het gezelschap. We sluiten de avond af met een wandelingetje langs het strand.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne