dinsdag 20 maart 2007

Luna's verjaardag

Op 16 maart werd Luna 7. Feesten, dus. Ik was de avond ervoor nog naarstig op zoek gegaan naar wat slingers en balonnekes, want dat had ik niet in de valies gestopt. Zo was het appartement toch nog een beetje opgevrolijkt. (Gelukkig zijn de winkels hier open tot middernacht!). ’s Morgens had ik toast en spek met eieren voorzien, maar dat viel niet in goede aarde: het eten is toch een beetje wennen! Vermits taart bakken hier blijkbaar niet in het lessenpakket van de bakkerschool zit, voelde ik de noodzaak om te improviseren. Op de dag zelf vond ik gewoon geen taart en daarom hebben we maar een kaarsje in het lievelingsgerecht van Luna gestoken, dat ik op verzoek had moeten maken: ballekes in tomatensaus!


Maar ik had beloofd om de volgende dag toch op zoek te gaan naar taart of er zelf eentje te bakken. Dat laatste bleek zo’n helse onderneming, zonder enige basis keukengerei (we hebben niet eens een blikopener!) dat ik tenslotte een chocoladecake heb gekocht, veel slagroom en versiersels.
En, eerlijk gezegd, ze zag er heel speciaal uit, ze smaakte nergens naar, maar voor Luna was het de beste taart ooit! Anne
PS bedankt voor alle wensen en e-cards!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne