maandag 14 april 2008

Just another day

Ja, dames en heren, een mens wordt al eens wat ouder en gisteren was het mijnen toer. Omdat we ver van onze families vertoeven en mijn petekind Astrid gisteren haar Plechtige Communie deed (en wij dus uiteraard het grote feest ginder misten), vonden de huisgenoten dat ik (we) eens iets verdiende(n) en dat we toe waren aan wat feest-compensatie. En ook omdat het de BIG 4 was, natuurlijk :-)

Ik heb ervan genoten: ik mocht niet uit bed voor 10u (wat ik niet zo heel erg vind) en toen ik beneden kwam stond daar een prachtig Champagne-ontbijt klaar. Prachtig verzorgd, bloemen, cadeautjes,... super!
Uiteraard moesten er ook pakjes opengemaakt worden. Rune verwende mij met een knutseldoosje, Luna gaf een wasspons en Senne zijn cadeau mocht nog niet open. Dat van Filip moest eerst. Et voila, sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een echte iPod nano, jawel. En om het allemaal compleet te maken, kwam er een Hard Disk bij met 35 GB muziek! Senne zijn cadeau bleek een Speaker System te zijn voor mijn nieuwe speeltje. Vet verwend, ben ik. Ik had al bloemetjes gekregen van mijn broer, daarnet nog een boeket van mijn vriendinnetjes in Belgie (bedankt, ladies!) en veel telefoontjes en sms'jes.

In de namiddag wilden we nog eens het huis uit en gingen hier in St Ives nog een korte bush-wandeling doen. Dat bleek uiteindelijk een avontuurlijk tripke te worden, omdat de Creek waar we twee keer over moesten, door de regen van de voorbije dagen een serieus snelstromend beekske was geworden... spannend en volgens de kinderen toe nu toe hun 'beste bush-walk ever'!

Op het einde van de dag stond een etentje bij de Japanner gepland (mijn all-time favorite). We hadden ergens geboekt en stapten er vol verwachting binnen, maar het bleek gerund te worden door een Fransman. De combinatie Frans-Japans leek ons niet zo aantrekkelijk, ttz niet op deze dag. Daarom hebben we onszelf maar beleefd verontschuldigd en zijn op zoek gegaan naar een echte Japanner. Uiteindelijk konden we genieten van een heerlijke 'Sashimi Deluxe', weliswaar zwaar overprijsd, maar toch lekker.

Een mens zou zo wel elke dag 40 willen worden!
Dank je wel, iedereen!



5 opmerkingen:

  1. Welkom bij de club!

    Groeten uit Adelaide

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gefeliciteerd! Mooie leeftijd hoor! Enne... voelt het anders...? Moet ik me de komende drie maanden ergens op voorbereiden of is het gewoon meer van hetzelfde: we voelen ons 18, gedragen ons 18, maar als we in de spiegel kijken is het alles behalve 18??? En gaan mensen nu van ons verwachten dat we ons echt naar onze leeftijd gedragen????
    ;-)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij deze ook nog onze allerbeste wensen voor je verjaardag en een dikke knuffel van ons allemaal!!!

    Ik heb Astrid in de mis gezien zondag en Lore vond ze het mooiste van allemaal!!

    Groetjes van chantale& co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je bent natuurlijk al jarig geweest. Gefeliciteerd en tot volgende week, liefs, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne