vrijdag 29 februari 2008

@%$&* = het regent hier meer dan in Vlaanderen!

Morgen, beste dames en heren, begint hier officieel de herfst! We hebben verdikke nog geen zomer gehad! Het besef doet me helemaal in een dipje vallen... Ik denk dat ons kampeerweekend zowat het enige echte mooie zomerweekend is geweest, voor ons althans, vermits we hier toch een maand niet zijn geweest. Voor de rest kan ik alleen maar denken aan regen, regen en regen. En vandaag is het zelfs koud voor de laatste zomerdag: 19 graden en een fris windje. Ik moet erover stoppen of ik beland stante pede in een depressie...
Gelukkig was de sfeer vanmorgen bij Wikke en de andere blogdames stukken warmer. Ook Bernadette was erbij, samen met haar kindje Luca en haar mama. Supergezellig koffiekletsen, zoals echte deftige Sydney-North-Shore mums doen!

Ik stop met de weer-ergernissen en ga nu met Senne nog eens naar de dokter, hoewel ik weet dat ook die hem niet gaat kunnen helpen: hij heeft een geheimzinnig wratten-virus (een beetje zoals parelwratjes) en er komen er elke dag maar bij. Op zich niet zo erg, ze zullen uiteindelijk wel weer verdwijnen, maar de rotdingen jeuken en het laatste dat mag, is ze openkrabben. Een plakkertje erop doen is geen oplossing, want Senne blijkt allergisch te zijn aan de lijm van plakkers... grrrr!!! Allemaal de schuld van .... de REGEN!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Kom met z'n allen naar South Australia! Zon het hele jaar door. Veel te weinig regen volgens de kenners. Maar ons hoor je niet klagen. ;-)

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Troost u, hier in Melbourne gaan we regelmatig van het 1 uiterste naar het andere, soms op dezelfde dag. Dus altijd op stap met een halve klerenkast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn wederhelft klaagt ook al weken over de vreselijke zomer. Het regent, het is koud, en blijkbaar hebben wij tijdens onze zes weken in Belgie echt niks gemist...
    Langs de andere kant; wij wonen hier ondertussen meer dan 4 jaar, en dit is de eerste 'slechte' zomer, er is dus hoop op beterschap.

    Nele in Toowoomba

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch met die weergevoelige mensen...gelukkig hoor ik daar niet bij.
    Maar kijk zus, misschien heeft Alcatel wel een kabel of twee te trekken in de Alpen, wie weet.

    En gewoon om je te plagen. http://tages-anzeiger.ch/dyn/news/schweiz/844886.html

    groeten (van een regenachtig zurich, ja ;-)

    Broer

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne