maandag 11 februari 2008

Ons wervelwindje

Gisteren werd Senne 6.
Onze flinke, super Senne Ruben Simon Austin Vanbeylen.
Geboren in Austin, Texas, USA en bijna in de auto
(om 20 voor 12 in het ziekenhuis aangekomen en om 6 na 12 op de wereld gezet).
Na een minuut of 10, terwijl de verpleegster hem woog en mat, al gebombardeerd tot specialleke, omdat het ventje - vrij abnormaal voor een kind van die leeftijd - rustig aan het rondkijken was, zo van 'waar ben ik nu beland, eens kijken...?'.
En tot op de dag van vandaag een genot van een kind:
een kuswonder, een ik-doe-wervelwind met prikkels in zijn lijfje,
een slimmerik met een groot hart.
Ik hoop dat hij avonturier of ontdekkingsreiziger wordt...

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Senne,


    Ik was daarstraks nog aan jou aan het denken: "Wanneer zou het nu precies Senne's verjaardag zijn?". Ben ik toch nog te laat. Dus met een dag vertraging, maar niet minder gemeend: een geweldige verjaardag gewenst en dikke kussen van Toon, Marie en Willem, Jan en Inn en Moeke May (de twee laatsten zijn al een aantal dagen flink aan het schilderen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Senne,

    Nen dikke kus en proficiat van Mare

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele dikke kus van over de plas.
    Sterre, Casper, Mike en Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook van ons een zeer gelukkige verjaardag!

    Groeten uit Adelaide

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne