maandag 3 maart 2008

Senne en de wratjes

Parelwratjes ofte Molloscum Contagiosum. Niets aan te doen, dus. Een virus en die dingen blijken nogal hardnekkig te zijn. Enkele jaren geleden had Luna ervan en toen heb ik ze een keer laten weghalen. Dat was een pijnlijke zaak en ze zijn daarna teruggekeerd en toen heb ik beslist niets meer te laten doen. Na enkele maanden verdwenen ze vanzelf en sindsdien heb ik er geen meer gezien bij haar.
Senne krijgt dezelfde behandeling. De dokter hier heeft me trouwens niets anders aangeraden, die kwam zelfs niet af met 'laten weghalen'. Enkel de jeuk wat verlichten, beschermen en hopen dat hij ze niet openkrabt. En nu ga ik nog een Echinacea-kuur starten, om zijn weerstand wat op te bouwen. Hopelijk kan zijn lijfke dan beter strijden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne