vrijdag 28 maart 2008

Ziezo

De laatste dag van de week is weer aangebroken.
We zijn weer uitgepakt en alle was is gedaan (hij moet wel nog terug in de kast geraken, maar dat is voor het weekend).
Het was een beetje een onbestemde week, ik had maar 1 doel en dat was de kapper. Daar heb ik gisteren dan ook 3 uur gezeten en ik ben tevreden over het resultaat. Meestal voel ik mij dan weer stukken beter en leef ik een beetje op, maar om een of andere reden lukt het niet deze keer, geen idee waarom. Senne is ook gepasseerd bij de kapster en heeft terug een korter coupke. Hij zeult nu wel overal rond met wax, want zijn haar moet omhoog staan in het midden. Een echt haantje dus, dat belooft.
De temperatuur is hier 's morgens al flink gezakt en je kan de herfst al ruiken. Daar word ik dus niet vrolijker van, ik zal het u vertellen. Het zal wel mooi zijn en zo, maar terug dat koude-gevoel, ik moet er echt niet van weten.
Dit weekend staat er niet veel op het programma, wat in huis rommelen en dan zondag toch een klein uitstapje, waarschijnlijk. We zullen wel zien.
Morgenavond is het hier Earth Hour, van 20u tot 21u gaan alle lichten uit in enkele grote steden ter wereld. (die alle is wel heel relatief, vorig jaar hebben we er, in de stad wonend, niet echt veel van gemerkt). Maar we maken er hier thuis dan wel een gezellige kaarsjes-avond van. Er wordt bij jullie in België zelfs een nieuws-item aan gewijd, want ze komen hier filmen bij onze vrienden Jan en Inn thuis en dat wordt dan uitgezonden op het VRT-journaal. Allen kijken, dus.
Vanavond gaan we nog een beetje scrapbooken, wat kletsen en knutselen. Vind ik ook wel leuk om te doen.
En ziedaar, ik wens u bij deze nog een fijn weekend en aan Hilde en Tine en co: een deugddoende, veilige ski-vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne