vrijdag 2 mei 2008

Een beetje stillekes

Het is hier, zoals u ongetwijfeld heeft gemerkt, wat stilletjes tegenwoordig. Dat is gewoon omdat ik terug even moet zoeken naar wat meer inspiratie. Ik wil veel schrijven, maar doordat er nu toch meer mensen lezen en er heel wat bij zijn die ik niet ken, voel ik me een beetje meer geremd... 't Is blijkbaar een probleem dat nog wat mensen hebben (ik hoop dat ze terugkomt, nochtans).
Ik kom er wel uit. Het is eigen aan het medium, we wisten dat wel een beetje.

Uiteraard heeft veel ook te maken met het weer in de plooi moeten vallen. Term 2 is begonnen en dat is even weer zoeken naar het juiste ritme, intussen staat er hier al heel wat op mijn agenda (wat natuurlijk alleen maar toe te juichen is) en moet er nog veel beslist en bekeken worden ivm ons huis in Herent. De kinderen hebben ook net de eerste week school achter de rug en er moet terug gezorgd worden voor boterhammekes, genoeg fatsoenlijk eten met groenten en fruit en schoon gestreken uniformkes.
En blijkbaar ben ik nog altijd niet goed genoeg georganiseerd.
't Zal gewoon dat zijn.

Komt in orde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne