vrijdag 23 mei 2008

Senne is ziek (update)

Senne is weer volledig zijn oude zelve: 's morgens eten gelijk een beer en volgens de juf dan om 11u, tijdens de speeltijd, alles voor de hele dag opeten van grote honger. En ik mij maar afvragen hoe het komt dat hij om 15u, als hij weer thuis is, alles binnen speelt waar hij aan kan...

Rune is ook twee dagen thuis geweest met een slechte maag en was plattekes, maar niet zo erg als Senne. Zij lijkt er toch ook bovenop te zijn, hoewel ik vind dat ze goed groenten en fruit, maar niet genoeg eet...

Luna eet naar mijn normen ook niet zo veel en zal proberen de lekkere dingen (zoals koekjes en chips en vlees) eerst op te smullen, maar dat is natuurlijk buiten bibi gerekend: fruit en groenten, of ik haal den trechter erbij! 't Is toch niet simpel, allemaal!

Ze waren eerst allemaal nogal geschokt door de nieuwe anti-kleurtjes- en slechte E-kes regeltjes ivm eten, maar nu zoeken ze al deftig mee tijdens het shoppen en hebben ze het bijna volledig aanvaard.
Luna kan soms wel triomfantelijk thuiskomen met een of andere vieze snoep, blijkbaar geeft haar juf snoep als beloning en ik verdenk mijn dochter ervan dat ze harder werkt voor zo'n kleurrijke viezigheid :-)

Ik zal eens een klapke moeten gaan doen met de directeur, dat kan toch niet? Of wel?

2 opmerkingen:

  1. Italiaanse keuken van de Nonna invoeren ;-)! Succes ermee!

    Mjr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Italiaanse keuken van de Nonna invoeren ;-)! Succes ermee!

    Mjr.

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne