maandag 19 mei 2008

In het kort

Wat wij deden dit weekend.

Zaterdagmorgen: voetbalmatch Luna. De ploeg zat in zak en as, ze verloren met 6-3.
Senne lag nog op de zetel, ging daarna met Filip naar de dokter. Zoals gezegd: vies virusbeestje.
Zaterdagnamiddag: boodschappen, was, opruimen, huishouddingen dus.
Zondagvoormiddag: ikke mij rustig klaarmaken om mij daarna met de Nederlandse blogdames te begeven naar een leuke cafeetje in Neutral Bay, Thelma en Louise, voor de afscheidslunch van Wikke. (Ze zit samen met man en kindjes op dit eigenste moment op het vliegtuig). Lachen en tranen, ik ga haar echt missen...

Rune bij een vriendinnetje.
Senne en Luna thuis bij Filip, Senne niet in goede conditie voor de wandeling en picknick met de Belgische club...
Zondagavond: niets.
Zondagnacht 1u: Rune ziek, zelfde symptomen als Senne.
Maandagmorgen 5u: Rune nog zieker.
Maandag: Rune op de zetel.
Ik ben benieuwd naar het einde van de week...

2 opmerkingen:

  1. Hi Anne,

    Iemand tipte mij dat jij mijn site had gelinkt op die van jou. Gauw ff gekeken. Ziet er gezellie uit. Zal jouw site ook snel op de mijne linken.

    En je hebt Studio Brussel ook gelinkt: kijk, dat is nog ns punten scoren [hihi]

    grtz
    Sven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Anne en Filip,

    In afwachting dat we jullie wat meer kunnen laten weten,want wij zitten wel een beetje in de rats en
    alles schijnt scheef te lopen,want nu staken de treinen ook nog dinsdag en moet Chris op ontijdige
    uren op om woensdag op tijd in leuven te geraken voor de begrafenis(en ze wil langs geen kanten dat ik haar aan de kust kom halen met de wagen)toch alvast onze
    beste wensen voor een spoedig herstel van onze twee schatten Senne en Ruuntje en maar hopen dat Luna mag gespaard blijven.

    Groetjes en kussen

    Opi en Mamy

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne