woensdag 21 mei 2008

Scrapbooken

Het moet gezegd: scrapbooken is een heel rustgevende bezigheid. Hoewel je zware mentale inspanningen moet leveren - nadenken over de juiste achtergrond kleuren, bijpassende stickertjes kiezen, de foto's in de juiste posities plaatsen, enz. - zijn de fysieke inspanningen uitermate beperkt tot wat plakken en snijden, that's it. En met een juist achtergrondmuziekje daarbij en een leuke vriendin aan de overzijde van de tafel, kunnen zo'n dagen geklasseerd worden als uiterst aangenaam. Dank je, Inn.

Nog aub.

2 opmerkingen:

  1. scrapbooken, dat is inderdaad een big thing in Australië. Ik ben allang blij dat ik mijn foto;s gewoon ingeplakt krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anne,
    Het moet gezegd: ik voelde me gisteravond ook beter, meer relaxed dan daarvoor. Merci en wat mij betreft komt er meer!
    groetjes, inn

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne