donderdag 23 augustus 2007

Nat

Wat Anne meestal ook doet als ze de auto heeft, is naar een indoor zwembad gaan met de kinderen. Dat van ons is nog IETS te koud (het water is nu ongeveer 15 graden en buiten is het even warm).

We zijn al een paar keer in het Aquatic Center in Lane Cove geweest en gisteren trokken we naar het Aquatic Center in Ryde, telkens een 20-tal minuutjes rijden. In de twee centra zijn er zwembadjes voor de kleintjes en voor de speelvogels, een uitsluitend-baantjes-zwembad, een zwembad om les te volgen, een spa en een cafetaria. Je kan dus rustig tijdens je zwembeurt frietjes met mayonnaise eten, of chips of een ijsje.

Ik hoef niet uit te leggen hoe mijn waterratten genieten. Alle drie voelen ze zich kiplekker in het water en het is een goeie uitlaatklep. Gisteren hadden we ook Kristen mee, een vriendinnetje van Rune.

Dikke pret! (En ik lees rustig 1 van mijn Humookes! Ja, ik weet het, ik zou moeten gaan baantjes trekken op dat moment, maar ik ben zo'n koud kieken, ik kan absoluut niet tegen kou hebben en de idee om uit dat warm water te komen en mij dan in een koude kleedkamer moeten aankleden, spreekt mij ECHT niet aan! Ik zal wel rustig wachten tot het hier 30 graden is en ik gewoon in het zonneke kan opdrogen :-))




1 opmerking:

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne