dinsdag 7 augustus 2007

No comment

Vrijdag moesten ik toch zo lachen toen ik Senne van school ging halen. De juf sprak mij aan om te zeggen dat hij de laatste twee dagen toch niet zo flink was geweest en dat hij bij de onderdirectrice was moeten gaan voor een gesprek.
HIJ WAS IN DE MEISJES-WC'S GAAN PIEPEN!!!
Ik heb wijselijk mijn mond gehouden.

Tot een maand of 5 geleden ging hij op een schooldag in de Gobbel naar de WC, een waar genot: kleine toiletjes, prachtig versierd, geen deuren, en unisex, zoals thuis.
Geef toe, dat ziet er toch geweldig uit!


Veel beter dan die koterij hier op school, ook voor onze meisjes is het een hele opdracht als de nood het hoogst is.
Maar ik heb Senne maar laten verstaan dat het voor iedereen toch beter is dat hij bij de jongens gaat plassen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne