woensdag 24 oktober 2007

Bah!

Grote spinnen, zoals de Huntsman, hebben de weg naar ons huis nog niet gevonden, maar ik verwacht er mij wel aan. Vroeg of laat zal er wel ergens een dikke opduiken, vermoed ik. Boven zal het moeilijk worden, voor alle ramen staan vliegenramen, dus normaal gezien kunnen ze er niet door. Maar beneden is er een grote spleet onder de garagedeur, een grote spleet onder de deur tussen de garage en de gang en een grote spleet onder de deur tussen de gang en de eetplaats. Eigenlijk is dat hetzelfde als een groot bord voor de deur zetten met 'WELKOM!' (of hier misschien beter 'Welcome') erop! Vandaar dat ik elke dag op mijn hoede ben als ik de garage in moet.

Wie de weg wel (weer) heeft gevonden, zijn mijn aartsvijanden: kakkerlakken! Dikke, grote, bruine, vuile beesten zijn het, ik moet er echt niets van weten. Ze kruipen over de muren en tussen elk gaatje. Voor je het weet kruipen ze op de tafel en in de kasten. Daarom moet 'the exterminator' weer komen, dringend! Toen we hier kwamen wonen, is hij langs geweest om gif te spuiten rond het huis. Maar intussen is het uitgewerkt, denk ik. Ik ben heel vredelievend als het over insecten gaat, spinnen krijgen van mij een eerlijke kans, eens terug buiten gezet, kevers idem, mieren laten me koud maar probeer ik het huis uit te houden, motten en vlinders laat ik ongemoeid. Maar kakkerlakken en dikke str**vliegen, daar heb ik geen genade voor, weg ermee!!!! Eergisteren zat er weer een vijand binnen. BAH!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne