maandag 15 oktober 2007

Blog Action Day

Vandaag Blog dag voor het milieu.

Bloggers Unite - Blog Action Day

Ik draag alvast mijn steentje bij door vandaag te posten dat ik morgen een verslagje over onze kampeertrip zal posten. En kamperen is toch milieuvriendelijk, niet?

Nog milieuvriendelijk gedaan vandaag: met de fiets naar de winkel; de automatische zwembadfilter teruggedraaid van 8(!) uur naar 4 (verdorie, wat bezielt Matt, de poolman toch?); met drie tegelijk in de douche en alle gordijnen dicht gedaan om de warmte buiten te houden ipv de airco op te zetten... allemaal kleine dingen, maar ze kunnen wel helpen om het milieu een beetje te beschermen. Want het is toch echt wel nodig!
Hopelijk helpt iedereen vandaag een beetje mee.

2 opmerkingen:

  1. Ja als iedereen gewoon b.v afval in de prullenbak zou doen, dan zou dat een hoop schelen voor het Mileu.Maar een steentje bij dragen aan mileu is nooit niet weg, zelf doe ik afval in de prullenbak en anders neem ik mee naar huis.Je bent altijd welkom om een kijkje te nemen op mijn blog(klik) daarvoor maar op mijn naam Geesje hier boven aan dit berichtje.Een zonnige groet vanuit NL door Geesje.

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne