vrijdag 26 oktober 2007

Maiden flight

Wegens:
1. Geen auto, dus aangewezen op bus, trein en voeten
2. Eigenlijk niet goed weten wat een goed 'spot'plaatsje is
3. Slecht uur (17u30)
4. 3 ongeïnteresseerde kinderen
5. Scoutsvergadering om 18u30

Toch niet gaan kijken naar de landing van de eerste passagiersvlucht van de Airbus 380 van Singapore Airlines. Hoewel het natuurlijk een mijlpaal is voor de luchtvaart. Groter, stiller, breder, milieuvriendelijker. DUURDER!!

Jammer, maar de moeite om misschien gedurende een minuut een glimp op te vangen van 'Het Monster', was te groot. Sorry, broertje.



Maar ik heb me aan mijn belofte gehouden en hem toch wat live-foto's opgestuurd...
getrokken in de huiskamer!

En wie weet zitten we er ooit zelf wel eens op, richting België... of terug.



Oh ja, voor deze blog is dit ook een mijlpaal: dit is mijn 200ste blogpost al!
Hoera, kaarsjes!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan (en belofte nagekomen ;-) zusje, bedankt! Doet me denken aan die weliswaar wat wazigere van-de-televisie foto's van papa van de eerste maanlanding nam. En die van de Space Shuttle die op de rug van een 747 een fly-by (of was het een touch-and-go?) deed op de 25L in Zaventem, lang lang geleden. De traditie wordt dus voortgezet. Geweldig!

    Schöni Obe,
    Broer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag er pas nog 1tje een rondje vliegen toen ik op mijn rug van de zon lag te genieten in ZuidFrankrijk. (allez ja, ze maakten me wijs dat het ook een A380 was, maar met Toulouse vlakbij kan het natuurlijk best...) Ben eens benieuwd hoe lang het duurt eer dit vliegtuig leeg is, en hoe lang mensen dan half opgevouwen rechtstaan tussen de stoelenrij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pieter landde op datzelfde tijdstip ook, dacht dat alle fotograven speciaal voor hem gekomen waren, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gevonden Anne!!!;-)))
    Ik zou gewoon al eens bij Singapore Airlines willen vliegen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is wel een relexd vliegtuig, maar het koste ook veel geld om een tochtje er me te mogen maken.Zo das veel zeg al 200ste blog ik moetd at nog maar zien vol te houden, in ieder geval gefeliciteerd er mee

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne