zaterdag 6 oktober 2007

Potverdorie!!!!!!

Vandaag nog eens gaan lopen. Het was al een week geleden, omdat ik vorige maandag, op onze mooie wandeling, mijn enkel had omgeslagen... ik had rustig een klein weekje gewacht.

Slecht idee! Doooooom !! Ik heb het na 15 minuten moeten opgeven en nu ben ik zeker twee weken out! En ik was zo goed bezig!

Potverdorie!!! Nondepietjes!!! Dju !!! Arghhhhhhhh!!!! Is het duidelijk?
En nu ben ik nog vriendelijk... :-(

Intussen is het hier wel weer een deftige 30 graden, het is 11 uur 's morgens en de kinderen zitten in het water!

3 opmerkingen:

  1. Amai zeg, ben even een weekje weg en je geeft me toch het nodige leeswerk! :-)
    Da's echt niet prettig van je voet. Kan me voorstellen dat je er goed van baalt. Ben inmiddels ook fan van Evy (dank je nog daarvoor!) en dan is zo'n voet niet handig. Sterkte ermee en tot snel (moet nog op zoek naar de fietstas!).
    Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap gewenst, ik ben inmiddels bij les 17 het gaat goed! Via mijn blog heb ik inmiddels ook andere bloglezers aan het lopen gekregen met Evy, erg grappig hoe aanstekelijk het werkt! Fietstassen, ik heb er ook nog enkele in de aanbieding, dubbele nog wel, misschien.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja verzorg je voet maar goed voor je terug begint hé!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne