maandag 17 september 2007

FEEST 1

Een groot en lang feest!
Het begon allemaal vorige vrijdagnamiddag. Rune mocht een paar meisjes uitnodigen voor een sleep-over, het waren er uiteindelijk vier die bleven eten en drie bleven er slapen. Eerst een zelfgemaakte hamburger en zelfgemaakte frietjes, dan vooral veel getetter en gegil. Geheimpjes vertellen en dan een film met popcorn! Luna en Senne hadden hun eigen cinema gekregen en keken beneden naar een film op het sofa-bed. Zij sliepen uiteindelijk om een uur of 10. Om middernacht gingen ook Filip en ik slapen, maar het was nog volop feest in Rune's kamer. Een aanmaning tot stilte ging het ene oor in en het andere uit. Om 0u45 ben ik op een iets bozere toon gaan vragen om nu toch echt wel te gaan slapen en het werd me beloofd. Maar ik was nog niet terug in mijn bed of het gebabbel begon opnieuw. Ik heb het dan maar opgegeven en mijn oren dicht gedaan. Voor de goede overlevering moet ik hier nu vermelden dat het volgens de meisjes zelf zeker half 2 was eer ze sliepen... En om 7u waren ze allemaal weer 'fris' en paraat voor het 'echte' feest dat nog moest komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne