vrijdag 28 september 2007

Intiem feestje en vuile handen

Aha, met zo'n titel trek ik natuurlijk meteen jullie aandacht...

We zullen beginnen met de vuile handen!
Knoeien met vingerverf, dat was al lang geleden. En dat kan toch zooo leuk zijn!




En nu het intiem feestje. Jullie verwachten waarschijnlijk sexy details, spicy stuff en geheimen die uitkomen. Over 'fijne' party's, met alles erop en eraan... over lingerie, attributen en onuitgegeven standjes...
Jammer, daarvoor moet je bij andere blogs zijn! (En nee, ik verwijs u niet door!)

Maar toch, ik had een intiem feestje gisteren, en wel met leuke Vlaamse madammen deze keer. Geen blogsters, (voor zover ik weet), maar wel lid van de Belgische club.

Inn had ons uitgenodigd voor een avondje Intimo. Beha's en ondergoed passen dus (en liefst ook kopen). Mooie dingen, redelijk van prijs, goede kwaliteit en een uitgebreide collectie ondergoed en cocoon-kledij. De mijne is alvast mee uitgebreid. En op 23 november komt de Intimo-dame naar hier om de collectie verder voor te stellen. Dames die toe zijn aan wat nieuw ondergoed of gewoon nieuwsgierig zijn, zijn welkom voor een gezellig avondje! Voor alle duidelijkheid: mannen zijn niet toegelaten, de dame op de foto's komt toch niet mee!


Waar ik enorm van heb genoten, is het Vlaams dat we bijna heel de avond hebben gesproken, want er was maar 1 Engelstalige buurvrouw van Inn op de avond en zij is vrij vroeg terug vertrokken. Daarna was ik weer helemaal in terug in Vlaanderen (enfin, eigenlijk regio Antwerpen :-)).
Geweldig.

Kleine tegenvaller: toen ik thuis kwam, was de deur op slot en de sleutel lag binnen... Een uur heb ik geroepen, met ballen naar ramen gegooid, gebeld... dat alles met een volle blaas en hevig verlangend naar mijn bed. Er dansten beelden van Fred Flinstone voor mijn ogen. Uiteindelijk heeft Rune de deur opengemaakt...

Uit dit avontuur hebben we geleerd:
1. In ons huis raak je niet binnen zonder iets stuk te maken
2. Dat ik vergeten was dat Filip door aardbevingen, huilende baby's, feestende mensen op straat en vrouwen voor een gesloten deur kan slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne