dinsdag 18 september 2007

Hoog cadeau

In een ver verleden, zo'n 12 jaar geleden, vierden de Scouts van Vlierbeek hun 50-jarig bestaan. Je kon toen een 6-minuten-durende helicopter-luchtdoop maken boven Kessel-Lo en Linden. (Vlaams-Brabant). Uiteraard zat ondergetekende toen op 1 van de vluchten (sindsdien is mijn grote droom zelf leren vliegen, maar dan moeten we eerst de lotto winnen :-)). Ook Filip had toen een vlucht geboekt. Maar om een of andere, voor ons nog steeds onbekende reden, haalde hij de afspraak toen niet en nam ik zijn plaats in. Tot zijn grote frustratie, uiteraard. Plaats gemist, geen vluchten meer, afgelopen. En tot op de dag van vandaag kwam dat nu en dan wel eens ter sprake.
Maar daar had ik nu iets op gevonden: we reden zaterdag tussen 16u en 17u naar de luchthaven. Ik had voor zijn verjaardag een surprise-sunsetvlucht geboekt bij Blue Sky Helicopters! Even zag het ernaar uit dat hij niet zou instappen, Filip zijn hoogte-probleem is met de jaren wat erger geworden... Maar mijn overtuigingskracht was overweldigend (samen met mijn boze oog) en hij vertrok voor een half uur durende vlucht boven Sydney en de beaches.

Onnodig te zeggen dat het een geweldige tocht was. Filip zat naast de piloot (achteraan zaten nog 3 andere passagiers) en hij had een magnifiek zicht.

Kijk en geniet een beetje mee. Je herkent vast de Harbour Bridge en het Opera gebouw. Je kan op de foto's klikken om ze te vergroten.












3 opmerkingen:

  1. Wow Filip, ik hoop dat je optimaal genoten hebt...prachtige fotos trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in uw korte broek, Filip?
    Wow, schoon benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Be happy! Want jullie in de mooiste stad van de wereld. We zijn tegelijk zo dichtbij en toch zo veraf. Maar ooit komen we op bezoek. :-)

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne