woensdag 26 september 2007

Koffie en Wentworth

Vanmorgen in een tof cafeetje koffie gedronken, in leuk gezelschap. Geweldige Nederlandse weblog-madammen met kids (die ze niet bij hadden, buiten een super lieve kleine uk, Jara),
Wikke, Eveline en Marielle. Henriette kon er jammer genoeg niet bij zijn, maar volgende keer beter! Ik heb ervan genoten, echt. Effe tetteren over van alles en nog wat, over leven in Australië, reizen, kids, lang niet lang genoeg, maar toch genoeg om mijn dag goed te maken. Dank je, dames! De omgeving is ook schitterend: Balmoral Beach, een prachtig stukje Sydney, voorwaar!

En vanavond moet niemand mij bellen, dan ben ik terug helemaal van Wentworth Miller en de zijnen. Een nieuw seizoen van Prison Break begint. Shtttt.....

6 opmerkingen:

  1. Ik vond 't ook supergezellig! Dat moeten we zeker snel nog eens doen. Enne, wist je dat Serge Dainserau, een van Sydney's drie (geloof ik) topkoks, de eigenaar en kok is van de Bathers Pavillion? Het cafe, waar wij zaten, is het informele gedeelte (en goedkopere).
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor jou dat je een fijne dag gespendeerd hebt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het ook hartstikke gezellig. Hopelijk tot snel! Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van ons zal je geen last hebben, ook wij hangen voor de buis voor Prison Break. Volgende keer hoop ik ook van de partij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van ons zal je geen last hebben, ook wij hangen voor de buis voor Prison Break. Volgende keer hoop ik ook van de partij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne