dinsdag 27 november 2007

Over hoofdpijn en numbers

Planning aan het maken voor december: hoofdpijn!
Strijkparels gevallen: ergernis!
Rune in pain: medelijden!
Senne die weer eens niet goed hoort en ook nog eens veel te lang wacht om te gaan plassen: frustratie!
Regen: ongeloof en de onvoorstelbare drang om een aantal Australië-mythes te doorbreken (voor een volgende post)
Ruzie tussen mijn kinderen: bijna-zenuwinzinking!

Aantal punten op mij to-do lijst: 24
Aantal strijkparels op de grond: 157
Aantal keren dat iemand mamàaaa geroepen heeft gisteren: 27
Aantal minuten op de bus gewacht vanmorgen, om naar de orthodontist te gaan: 43
Aantal minuten op de bus gezeten vandaag, op weg naar en terug van de orthodontist: 25
Aantal minuten bij de orthodontist voor een klein dingetje dat Rune last bezorgde: 3
Aantal mensen ontmoet die vroeger nog in Antwerpen hebben gewoond: 1
Aantal postpakjes gekregen van mijn schoonouders: 1 (bedankt!)
Aantal Libelle's die erin zaten en intussen al bijna uit zijn gelezen: 2

Uur waarop Senne vanmorgen wakker werd wegens een ongelukje en daarna niet meer gaan slapen is en bijgevolg om de 10 minuten kwam vragen wanneer ik nu eindelijk zou opstaan: 5u43

En het is nog maar 10u30...
Ik zal een beetje in de Canteen gaan helpen, ik krijg maar niet genoeg van nummertjes vandaag.

1 opmerking:

  1. Aantal reacties: 1 ;-)!
    Volhouden, en een tip voor in België, niet teveel hooi op je vork nemen. Doorgestreepte bezoeken op de planning: 5. Je komt er snel van terug om IEDEREEN te gaan bezoeken. We spreken ook uit ervaring. Tegenwoordig laten we zelfs niet meer weten dàt we naar BE komen ;-).

    Michel jr.

    PS: aantal blokjes op Rune haar tanden?

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne