dinsdag 13 november 2007

Zwembad-coupe

3 opmerkingen:

  1. Schitterende foto met zijn zwembad-
    coupe.Hij ziet er zo ongelooflijk
    opgegroeid uit.Een echte vriendelijke jongen.
    Tell him how smart he looks and give him a big hug from both of us

    Opa en Mamy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vergat nog te zeggen dat de foto
    van remembrance day me niet zonder
    ontroering doet terugdenken aan de
    poort in Ieper(de stad van mijn vader)waar ze elke avond de last post blazen in remembrance of all the soldiers who died in the first world war(waar mijn vader ook in was als brankardier van de gekwetsten en waarin hij zelf gekwetst werd).Hij kon daar zo spannend en ontroerend over vertellen als ik nog een klein ventje was en op zijn schoot zat.
    Opa

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne