donderdag 22 november 2007

Vreemde krachten aan het werk

Mijn zus vroeg me vorige week of ik zin had om mee Gabriel Rios (muzikale jonge God, in Vlaanderen beland en daar groot geworden) te gaan bewonderen, als we binnenkort weer even in België zijn. Uiteraard moest ik daar geen 2 seconden over twijfelen.
Eergisteren nacht had ik een mooie droom, over jawel, Gabriel Rios (niks pikants hoor, gewoon mooi).
Tot nu toe geen probleem, die link naar mijn droom is gauw gelegd.

Gisteren loop ik rond in een Factory Outlet Mall, even buiten Sydney. Ik denk gedurende enkele seconden aan mijn mooie Gabriel Rios-droom en 2 tellen later klinkt een liedje van Gabriel Rios door de luidsprekers van de winkel!

Ik ben een kleedhokje binnen gedoken en ik ben even gaan zitten...

1 opmerking:

  1. eerst nick cave, nu gabriel rios en straks sting... het wordt een hete zomer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Liever geen anonieme reacties, wij weten graag wie ons schrijft... Bedankt.
Anne